Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc moc chválím! tvoje fotoblogy jsou pro mě velkou radostí. R^

0 0
možnosti
Foto

Soni, i počasí se zbláznilo

0 0
možnosti
Foto

Vaše fotky vždycky potěší, díky moc. R^

0 0
možnosti
Foto

R^jako na jaře-parádaR^

ale dnes odpoledne chumelenice-počasí se zbláznilo

2 0
možnosti
Foto

R^moc hezký, ale zpohledu ročního období moc brzo:-/

1 0
možnosti
Foto

Já volím AntiSníh - ať je to, kdo je to :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Krásná kvítkaR^, minulý týden jsem sledovala jak po prosluněném kopci stékají potůčky vody...jakoby mělo být již jaro, trochu rozporuplný pocit v lednu, ale prý nebude, u nás se to začíná sněhově bělat... :-)

0 0
možnosti
Foto

Jen co jsem článek dopsala, jako by mě to počasí slyšelo, přihnalo se mračno se sněhem a deštěm.;-)

1 0
možnosti
OU
Foto

Děkuji, jsou to fotky odpočinkové, jen tak. Myslím, že to občas potřebujeme, to skoro nic.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,78
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy