Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, stálo to za to. Hodně zdraví a štěstí do nového roku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám z ohňostrojů a petard fóbii, ale na tenhle profesionálně udělaný je krásný pohled.:-):-)R^

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, vyhýbám se všem petardám a jakémukoliv střelivu nestřelivu, ale tento ohňostroj byl velmi krásný.;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to je mazec super fotky děkuji za krásnou podívanouR^V

2 0
možnosti

R^:-)nádherná fota, ale jelikož nemusím rachot, raději to mám takto staticky a malebně bez zvukových efektů:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, no moc pěkná podívaná.R^

1 0
možnosti
Foto

hezky jste si zasatříleli:-)

1 0
možnosti

Nádhera SoňoR^ S Jaru jsme to komplexně sledovali z Kavčích hor spolu s osvětleným panoramatem Prahy:)

1 0
možnosti
Foto

Takto mohl být velmi zajímavý pohled;-)

0 0
možnosti

R^Ja souhlasim s Janem, a to jeho obema prispevky:-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, jakože nemám ráda ohňostroje kvůli zvířatům, tak tento se mi líbí. Je krásně tichý ;-D Paráda R^ Soni, dobré oko v novém roce.

2 0
možnosti
Foto

Úplně slyším to praskání maxijisker, jak se snášejí z oblohy. Krásně jste mi to přinesla až do postele - to se bude usnínat. Máte opět můj obdiv. R^

1 0
možnosti