Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^velice výživný fotoblog:-)

1 0
možnosti
Foto

Vidno, že tie sladkostičky boli pripravované majstrovskými rukami a s láskou.

1 0
možnosti

J85o61s46e33f 78H27e53j86n17a

12. 11. 2017 14:01

Nutíte mne občas přemýšlet (dost už to bolí8-o) Za léta v politice mne potkal asi ob týden nějký raut, recepce, prostě žranice. Někdy luxusní, občas k nejídlu. Ale podobné a vybrané dobroty už sice moc nesmím, ale bral bych je.;-)

1 0
možnosti

R^. To jste neměla!! Takové laskominy, dnes se už po třetí dívám na ty vaše fotky. Mňam. Taky bych se nechala svést.;-D

0 0
možnosti
Foto

Včera jsem se namlsala,dnes bych pokračovala a není co.:-)

0 0
možnosti

Soni, sbíhají se mi sliny! Na takové akce rozhodně chodit nemůžu..;-D

R^

1 0
možnosti

Nádhera, Soni, také bych se nechala :-)

1 0
možnosti

Tak tohle je estetický blog pro mlsouny!:-)

Nejvíc mě těší kolik umu je v tom vidět...jak lidi umí.

A samozřejmě díky za krásné fotky i netradiční blog, Soňo!

3 0
možnosti
Foto

Zdravím a děkuji, když se věci dělají s láskou, je to pak vidět. V tomto případě byla omamna i ta vůně čokolády. :-)

2 0
možnosti
Foto

Hm teda, to je pastva pro oči!R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Ať si kdo chce, co chce, říká...kremrole jsou kremroleR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS