Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^...ale nevidím nikde psa :-)

0 0
možnosti
Foto

Bodejť by kočičáci nebyli naštvaní, když jste jim zahnuli s ovcemi ;-DR^

1 0
možnosti

Nádhera. S kozama je taky pěkná bžunda při pasení.

2 0
možnosti
Foto

Co jiného můžu já napsat, než je to nádherné. My s Bee máme jednu lekci v pasení oveček. Moc se nám to líbilo. Hlavně ten klid na louce. Balzám na nervy. Ráda bych v kursu pokračovala. Děkuji za kousek přírody, kterou miluju.VR^

0 0
možnosti
Foto

Je to něco úžasného, nikdy bych si to nemyslela. ;-):-)

1 0
možnosti

Soňo, krásaR^Ty a Milan S. jste dva snad nedostižní mistři fotografie tady na iDnesu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Dane, díky. Fotografování je můj kůň a myslím, že Milanův též.:-)

0 0
možnosti

To se mi líbilo! .-)

1 0
možnosti

Berani,se nikdy,ani jako malí,nemají hladit po hlavě..pro berana j t o výzva ke hře a jak si hraje beran? Ducá..kamarádi mají suffolka-černá hlava a nohy, bílý kožich...je milionovej, nikdy ho nehladili,jen ho poplácávají po hřbetě a beran je spokojenej..nevyjíždí ani po cizích,co mu občas vlezou do ohrady,aby doplnili vodu nebo dosypali granule...

0 0
možnosti

Správně, nehladit po hlavě. Taky nenechávat do chovu berana, který byl odchován na flašce. Je pak moc dotěravý k lidem, cítí se důležitý a velice snadno je nedůtklivý, což se projeví třeba tím, když nedostane krmení rychle a mezi prvními, tak chovatele ducnutím "upozorňuje". Náš Fox má živé váhy tak 80kg, byl odchován na flašce. Jeho ducnutí ( a to je z jeho strany jen šťouchnutíčko, ne na plný plyn) má svoji sílu. Naštěstí má dost dobrou povahu, není vůbec zlý (na rozdíl od některých), takže ho máme rádi. Šimráme ho na hřbetě a pod bradou, to se mu líbí.

Mimochodem, na tom obrazku zrovna vedu zakoupeného Foxe coby 3měs. beránka do ohrady k ostatním:-)

1 0
možnosti
Foto

Boží fotky,Soňo:-)R^ a tahle dovolená by se mi moc líbila,hodis mi,please, odkaz do zprávy na fcb?

2 0
možnosti
Foto

Šárko, raději bych to vylíčila osobně. ;-)

1 0
možnosti
Foto

To je krásné! :-) Úplně z těch fotek ta pohoda sálá, vykouzlily mi úsměv na tváři :-) Jsem moc ráda, že ovečky vykouzlily úsměv i vám :-) (y)

2 0
možnosti
Foto

Bylo to super a moc děkujeme za krásný dárek.:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy