Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni, po zhlédnutí dere se mi z úst slovo : hezký 8-o;-D;-DR^

2 0
možnosti
JR

J38a38r15a 57R11a10n82k

7. 8. 2017 20:17

R^Krasny vyber, diky strycove manzelce narozene ve Swansea, mam k Wallesu take svuj vztah.

2 0
možnosti
RE

Soňo nezdrhám, naopak to pro mě zní jako rajská hudba. Wales je skvělý. Ten vláček jezdí přes vesnici Llanfair Caeremonion a jsou tam na něj nesmírně hrdí. je to taková velká hračka pro místní "dědy"(velké kluky) Ta myšlenka "Štěstí je..." je myslím dobře zachycena a rozvinuta v tomto blogu:http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=435074

1 0
možnosti
PK

Zajímavý cestopis. A ten název vesnice? Myslel jsem si, že je to legrace, ale nakonec fakt ne.;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Už jen za ten nadpis článku, že ho jste schopna napsat, Vám patří karma. Ale jinak pro mne bezva tip na příští cesty po Evropě. R^

2 0
možnosti
Foto

To je nádhera, hlavně ta příroda až se mi dech zatajil. Ovečky tam mají ráj. Foto racka je boží. Krásný den přeju Soni a děkuji, že jste se s námi podělilaR^R^R^R^

3 0
možnosti

Soni, původně jsem myslela, že ti únavou klesla hlava na klávesnici:-D

Noalevýlettobylvskutkuparádní!

Hezké to tam mají!:-)

4 0
možnosti
Foto

Podmanivé, barevné, super, Soňo R^:-)

2 0
možnosti
JS

R^:-) Soňko, děkuji za vtažení do výletu:-)

2 0
možnosti
Foto

Soni, tak to je něco! Moc fajn blog;-)R^

2 0
možnosti