Diskuse

Pojďte se mnou na rande

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, pěkně jsem se prošel Londýnem. Asi bych tam měl zajet než bude na víza.:-)

1 0
možnosti
Foto

To rozhodně, ale i někam dál, o tom bude až další rande. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Krásná reportážR^

1 0
možnosti
Foto

R^ ale mám výhradu...svrchně kvašené bez chmelu neeeeee:-)

0 0
možnosti
Foto

Musíš jim dojet vysvětlit, jak na to.:-)

1 0
možnosti
Foto

nojoooo...Londýn...tam jsem nebyla, ale moc bych tam být chtěla. Hezká reportáž, která mě jen utvrdila v mém předsevzetí Londýn navštívit.R^

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, je toho ještě mnoho, co bych tam chtěla vidět, ale to bych tam musela být nejméně měsíc nebo i několik. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jeej, som rada, ze aj na slovenskom blogu vidim Sonicku:-) Vitaj,

:-) Foto su paradne, vidno z nich, ze tam bolo fajn, Londyn je zaujimave mesto, este som tam tusim jedina z nasej rodinky nebola, mozno raz ... Najradsej cestujem tam, kde sa dobre bicykluje. Ani jazdit autom mi nevadi, len v Londyne by som si asi mylila strany:-) Tesim sa na dalsie clanky a pozdravujem rodinku, vcetne stvornozcov:-)

0 0
možnosti
Foto

Janka, vítaj, to mě těší, že mě vidíte i na slovenském blogu. No a co se týká jízdy vlevo, jenom při přecházení ulice jsem občas byla zmatená.;-):-)

0 0
možnosti

Tak az budes v Olomouci ... jo? .-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, doma je doma:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za výlet.;-) Koukám, že pomalovaní lidé jsou všude.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, malovaní lidé jsou teď IN.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Soňo, fajn rande, ale na to kolo bys mě nedostala ani za nic!;-D

1 0
možnosti
Foto

No, i já bych si to kolo dlouho rozmýšlela.;-)

0 0
možnosti