Diskuse

Superúplněk a co víc?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Luna - měsíční nádhera... Mně se tak hezky nepovedl. Čím fotíte?

0 0
možnosti
Foto

J20a62n 22A22n21d15r27l77e

17. 11. 2016 1:22

videl jsem samozrejme i osobne, nadhera,

ale na te fotce je tak nejak jakoby ještě vetsi :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kdo nevěří, ať zvedne hlavu R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Soni, já měl nasazeno dlouhé sklo, stativ a do pr... neprůstřelně zataženo v Dnepru. Škoda.:-(

1 0
možnosti

Jo, přesně takhle vypadal. A krásně svítil:-))

Moc pěkně zachycené, Soni!:-)

(měli jsme v Praze o okolí štěstí, že bylo konečně jasno:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo, Soni, taky jsem to fotil, no nebylo to tak jednoduché. No takovej příběh;-D;-D Ale musím uznat, máš to hezký :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle díky, tentokrát to byla rychlovka po práci a o text v podstatě ani nešlo, původně jsem tam chtěla udělat jenom XXX, ale to už tu vymyslel někdo jiný.;-D

0 0
možnosti
Foto

Zářil krásně, ale byl tak daleko... My na Zemi o něm můžeme leda tak básnit: "bledé lůny svit...." atd. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, já věděla, že HO sem určitě dáš, krásný!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Však už mě také znáš nějaký ten pátek;-);-D

0 0
možnosti
Foto

V první chvíli mi to přišlo jako zkamenělá zakletá Země...Krása:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Napadlo mě něco podobného;-)

1 0
možnosti