Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Díky! Už se těším na další sraz.:-)

A že si vždycky vzpomeneš na ty cesty, vždyť je to jen jednou za rok.;-D A Slovinsko tu určitě nemám, to je víc jak deset let... Dala bych si ho znova, chci vědět, jestli je Triglav vážně tak těžkej, jak si ho pamatuju... Myslím, že jsem probrečela výstup i sestup.;-)

0 0
možnosti
Foto

Fajn lidi se musí scházet! 4x4 jste nevzali? ))R^

1 0
možnosti
RE

Kdybych měl, vzal bych hned. Kolem 4x4(pokud myslíme to samé) bývají fajn lidi:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Co dodat? Slzy mi tečou z očí ... od rýmy, kterou jsem chytila na zpáteční cestě ve vlaku domů od chrchlajících okolosedících ;-D

1 0
možnosti
VF

Mně se nepoštěstí za vámi přijet, ale jsem vděčná za vaši milou společnost tady na internetu. Před dvěma léty jsem se přestěhovala, bydlím se synovou rodinou. Mám se dobře, ale jsem takový starý přesazený strom. Ještě že vás mám! Hurá!;-)V

4 0
možnosti
Foto

J90a85n91a 63M61a92j98o33v60á

10. 11. 2016 23:41

Ony jsou ty internety docela fajn, že?;-)

3 0
možnosti
Foto

Bylo to moc pěkné:-)VR^

3 0
možnosti
RE

Soňo, úžasnej, citlivej report!!R^R^ Zdravim všechny a jsem šťastnej, že jsem vás konečně poznal live:-) Pošleš fotku?:-)

4 0
možnosti
Foto

Ahoj, fotku pošlu, pošli mi mail na můj.

HEZKY VECER

1 0
možnosti
Foto

J61a50n 23A83n86d73r54l24e

10. 11. 2016 22:34

moc pekna fotoreportaz, Soňo R^

jiste i proto, ze ja jsem dorazil, az když Ti dosel film, nebo disk ci co to je...;-)

mejte se hezky

5 0
možnosti
Foto

Vy se take mejte pekne. Jinak ale "dosel nekdo jiny".:-))

1 0
možnosti
JS

R^R^R^ Soni, hlubokosklon a rukycel za fotky i popis :-) Děkuji, bylo mi ctí :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky a hezky patek:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,76
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy