Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné, kouzelné měkce kočičí fotografie a povídání též, připomnělo mi to obrázek kočičky z dětstvíR^:-)

1 0
možnosti

Takové krásně vymezené fotky... i kočky ;-)VR^

1 0
možnosti

Vymazlené! Zatracený tablet;-€

1 0
možnosti
Foto

předposlední fotka je nádhernáR^

1 0
možnosti
Foto

Velice úsměvné...počtení i fotky...

Aspoň jsem se zasmála v tom povolebním blázinci....R^

Špunt to u mě taky vyhrál. ;-);-);-)

1 0
možnosti

;-Dtakové přistěhovalce beru;-)

1 0
možnosti

Moc hezky jste to nachystali ... a ta s tím špuntem je parádní! .-)

1 0
možnosti

Jooo, maiňáci, krásný kočky! Taky bych chtěla, ale můj žárlivej sřešák Tarantino by jim udělal peklo na zemi. Jinak, krásné povídání i fotečky!

1 0
možnosti
Foto

Naaadheeeraaaaaaa!! Soňo a Jane, díky. Je pravda, že pijí vodu z tlapky? Jsou překrásní!! Fotky bestiálně pěkné!!Díky!!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, slysela jsem o nich, ze piji z tlapky, ale i nás pila z tlapky Linda. :-)

0 0
možnosti
Foto

Soňo , byť je Kočina neurozená, špunt ve vaně ji též okouzluje. Taky se stará,a bych neměla toho klidu přespříliš ;-D Nádhera.R^

0 0
možnosti
Foto

Při psaní článku jsem na Kocinu myslela, ze už dlouho nevíme, jak se ma ? :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS