Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Viděla jsem klobásky a psa, doufám, že tyto dvě věci nesouvisí ;-D kočku jdu tedy hledat znovu R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotky. Kočka, předpokládám textilní. Podobnou, ale modrou, jsem koupil loni v Oděse. Asi jako martrošky v Praze ne?

Dík Soňo za pohlazení po duši. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Supr...proč já tam jen nejel, když tam mám neteř:-)

1 0
možnosti
Foto

J19a71n63a 38M20a63j59o62v13á

29. 9. 2016 11:14

Krása, Soni, moc Vám děkuji.

1 0
možnosti

Á, krojované speciality. Pěkné podívání:-).

1 0
možnosti
Foto

PěknéR^. Ta kamna u mě hned vyvolala vzpomínky na prázdniny u babičky, přesně v takových vařila a já si na nich pekla moučné placky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, jeden z nejhezčích blogů měsíce...V ty děti u toho kočárku:-), ten malý žluťák kalhotkový s pokrčeným kolenemVR^ a Neruda a Karolína SvětláR^ a houslista s tímhle rajcovním držením houslí....R^R^R^ a Pražáková paní šikovná

1 0
možnosti
Foto

Díky, krásně popsáno. Slušel by Vám foťák. ;-) hezký den

1 0
možnosti

Kočku? ... jé ... tam jich bylo! .-))

.

R^

2 0
možnosti