Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako vzdy fotky exkluziv! Diky za nadheru.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za klasiku...taky jsme nahoru šlapal:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Soňo, to je prostě místo, které uchvacuje mnoha důvody... :-)R^ miluju vzkazy a symboliku...nevyřčené zakleté...tajemné, až detektivní... úžasný objekt. Hezky nafoceno.R^.. krásný den pro Vás.:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, děkuji. To místo tajemným přímo dýchá. Hezký letní den.:-)

0 0
možnosti
Foto

Soni, nedávno jsem tam byl :-) R^

1 0
možnosti
Foto

Byla jsem tam nedávno. Úchvatná stavba R^

1 0
možnosti

Soňo, nádherné fotky, skvělý blog. I textem.

Díky moc!:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tam jsme byli na výletě v devítce, to už je nějakej pátek... A stejně si vybavím spíš spoustu jiných zážitků, cestu IC, ukázky taekwonda, holčičku z páté třídy, která šla na výšlap v šatičkách, a taky jak se tam holky daly dohromady s místníma klukama a učitelka mi nařídila je hlídat.8-o;-D

Možná existuje i nějaká fotka, vím určitě, že mi naši na ten výlet půjčili rodinný foťák. Nejspíš to bylo poprvé.:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Každý máme své zážitky!

1 0
možnosti
AL

Úžasná stavba. Stát se o to soudil, a teď se ukazuje, v jak špatném stavu to předal. Stát je nejhorší hospodář.

3 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,51
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy