Diskuse

Jedeme do ...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soňo děkuji, již jsem ty fotky, s Vaší pomocí, prokouknul. Doplnil jsem Oděsu a udělal Kotor. Mějte se a foťte prosím! Máte dlouhou pauzu ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Krása, my co jsme kdysi sbírali TT modely, jezdili do Beskyd s parními lokomotivami, jsme v pohádce! Díky Soňo ! Jen je nutné upozornit, že ve vlaku s parní lokotkou se nevykláníme v zatáčce z okna, neboť saze, na 99%, vlétne do oka!

Váš e-mail jsem nenašel.

0 0
možnosti

Teprve dnes se mi na mobilu ukázal blog v plné kráse. A že bylo nač čekat.

Krásné, čisté fotky, a neméně hezký a infornativni text.

Díky za tu podivanou, Soni!:-)))

0 0
možnosti

Pěkné R^ To nádraží v Lužné bych nechal tak jak je, maximálně bych tu fasádu očistil. Nahozením nějaké "veselé" omítky by ta cihlová budova ztratila kouzlo.

0 0
možnosti
Foto

Soňo, ty mašinky mám rád a tak díky za reportáž:-)

1 0
možnosti

Díky za prohlídku, Soňo .-)

R^

2 0
možnosti
Foto

Soňo, moc zdravím... jezdívali jsem tam se synem na otevírání ... z mašin byl úplně hin celé své ,,malé ,,dětství...ráda na ty jeho výkřiky vzpomínám... od tříletého výkřik Prsatka Bardotka, tyjo, nebo tyjo štokr... bylo hezounký. Až do devítilet pil ráno čaj z hrnku se šlechtičnou.

díky za milé a detailní připomenutíR^ a hezký večer Vám i Janovi.:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, jsem ráda, že fotky vyvolaly milé vzpomínky. Přeji hezké, letní dny. :-)

1 0
možnosti

Moooc pěkné fotky, zvláště ty detaily.R^

1 0
možnosti