Diskuse

Cháchááá!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

... já měl rád Máničku .-)

R^

1 0
možnosti

No jó, náš starý dobrý Hurvajs a jeho taťulda, moje dětství :-) Mám ráda loutky, díky, Soni ;-)R^

1 0
možnosti
JR

J30a48r23a 66R10a45n75k

25. 6. 2016 21:03

:-)R^nasla jsem malou loutku Hurvinka az v KanadeV

1 0
možnosti
PK
Foto

Občas to chce úplně vypadnout z běžných starostí.;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, no jo pimprlata a dětsví. Soni super VR^

1 0
možnosti
Foto

Člověk se má vracet k tomu, co měl rád nejen on. Přijde mi, že mnoho dětí je dnes o takové zážitky :-)díky technice ochuzeno.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím z Plzně, Soňo, a pokud se líbily i hry pro děti a loutky a kinetika v atriu, deskové hry nastojato ,třeba ementál a jiné ... dělal je můj kamarád...který je prostě bááááječný výtvarník...:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Radko, zdravím. Líbilo se všechno. Ještě se tam někdy vrátím a užiji si to, co jsem nestihla. Rozhodně jsem v Plzni nebyla naposledy. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^Spejbl a Hurvajs ..to mám pod kůží:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,59
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy