Diskuse

Kudy? Tudy...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni, moc pěkná procházka.

1 0
možnosti

...tu "dámu" v zeleném šátku znám, to je postrach ZUŠ na P5. Kdysi stála modelem pro tamní výtvarný kroužek, od té doby se jaksi, pod vlivem drog, "změnila", ale modelem by chtěla být pořád;-D v ZUŠ se jí nemůžou na vrátnici zbavit...Určitě jsi jí udělala radost, že Ti mohla postát aspoň před foťákem! ;-D

Jinak fajn postřehy ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ta Praha s Pražáky asi nikdy neomrzí R^

1 0
možnosti
Foto

S Pražáky Nepražáky;-D

1 0
možnosti
Foto

Soňo, takovéhle fotky mám převelice v lásce...mám ráda starou knížku Město...vydanou někdy v pětaosmdesátém...černobílá foto ... a Vy teda tohle taky umíte nafotit... a souhlas s Michalem... ta mažoretka, to je to, co mi odzbrojilo už úplněR^:-)

0 1
možnosti

Utahaná magoretka je perfektní (snesl bych ji i čistě ČB.-)

R^

2 0
možnosti
Foto

Čínské umění na Karlově mostě..., moc pěkně jste si pohrálaR^

1 0
možnosti
Foto

Nejvíc se mi líbila ta unavená mažoretka. A taky ti Číňani.R^

1 0
možnosti

Milá paní Soňo, jste velmi šikovná...

1 0
možnosti
Foto

Soňo, prošla jsem se s Tebou, zavzpomínala a světe div se, i poznala!;-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS