Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dobrý potápěčky :-)

1 0
možnosti
Foto

Krásná kachna, Soni :-)R^

Před dávným časem jsem byla tam někde v nějaké dědince u nějakých příbuzných a když jsme poprvé přecházeli úzké koryto říčky - potůčku, pan domácí pravil důležitě - to je tá rieka Váh, viete? Vedeli sme - Liptovská Porúbka se to tam tuším jmenovalo. Tak mi to tak nějak připomnělo :-)

0 0
možnosti
Foto

Kraj je to krásný a Váh se nezdá hluboký, soudím dle rybáře.:-)

0 0
možnosti

Takový odpočinek je záviděníhodný!! :-)R^ Pro mě, jako rybu, jsou fotoblogy od vody pošušňáníčko ;-) Hezký den, Soni:-)

1 0
možnosti

Tak za mě musím říct, Soni, že ten tvůj úlovek je parádní!. Ale co se divím, že?

Takhle krásně nafocenou kachní modelku jsem ještě neviděla. Moc hezky se na ty obrázky kouká. Díky!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Kachny jsou srandovní stvoření ;-D Dík za sdílení :-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc pěkné, jen malé upozornění, dneska se už novinářská kachna neříká. Dneska to je objektivní zpravodajství.;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Pavle, kachna na pekáči krásně voní. "Objektivní" zpravodajství občas nepěkně zavání.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, krásně pózovala a Ty máš trpělivost;-)R^

1 0
možnosti