Diskuse

Můj první

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je nádhera, Soňo, opravdu.R^R^

(Ostatně - u Vás obvyklé, tak co se divím...)

2 0
možnosti
Foto

nafázovaný ofnostroje jsou úžasný :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný, Soni!;-) Ohňostroje jsou fotogenický, když se dobře vystihnou. P.S. Já to ani nemusela slavit, a jsem jak po flámu.8-o:-(

1 0
možnosti
Foto

Super, Soňo R^ Vlasatice mi připomínají pavouky s dlouhýma nohama a malým tělíčkem :-)

1 0
možnosti
Foto

:) Nejhezčí je peklo :)

2 0
možnosti
Foto

Soni, moc pěkné a přiznám se, že bych lepší názvy nenapsal. Prostě jsi šikulaR^

1 0
možnosti
Foto

R^Fakt super, i s těmi názvyV

1 0
možnosti

Soňo, to je bombastické focení!!!:))))))

Nádherně zachycené!

Díky!!

1 0
možnosti

Jenže Soňo, ohňostroj na Nový rok byl proti tomuhle prskavkami na vánočním stromku:-) Byli jsme tam s Jaru a uplně uneseni. Chtěl jsem o tom napsat blog, že Čína nám způsobila vopici:-) ale bez fotek by to nebylo ono. Vám R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS