Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, Soňo, potěšila jste jak moje oči, tak mou kočkařskou duši!

:o)

0 0
možnosti

Tedy to je přehlídka kočičích modelek a modelů! Nádhera! Ale ta pruhovaná (snad jedenáctá odspodu) má tak nádherný, inteligentní pohled, že by mohla z fleku na hrad;-D;-D konečně! Tu bych si hned vzala:-)

Krásné fotky, Soňo - dík!R^

1 0
možnosti
Foto

Marie, souhlas s výběrem kocky na hrad, myslím, že by to zvládla a byla reprezentativní.:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni já se snad mimo pejskaře, stanu i kočičákemR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Už ti rostou kocouří uši ?:-)))

1 0
možnosti
Foto

Děkuji všem a krásný večer.

1 0
možnosti
Foto

Sono, jedna krasavice vedle druhé. Obzvlášť ta Egypťanka je fešanda! :-)

1 0
možnosti
Foto

Ony jsou krásné všechny, chovají se každá jedinečně.

1 0
možnosti
Foto

J37a48n69a 12M92a84j37o59v91á

27. 1. 2016 19:22

Soňo, našla jsem Váš blog v noci a neuvěřitelně mne pohladil. Jen jsem už neměla sílu napsat. tak tedy dodatečný dík R^VR^

1 0
možnosti
Foto

WOW! To je koček, úplnej atlas. Nemůžu si vybrat :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak my bychom měli s Honzou horkou favoritku, jenže....;-D

0 0
možnosti
Foto

a o kočkách zde platí to samý, jako u Honzy :-)

1 0
možnosti