Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J44a18n 33F29r54o79l73í96k

31. 12. 2015 14:42

Jako starší člověk jsem nahlédl do alba podobného tomu co mám po dědovi s babičkou. Vánoční pozdravy v Rakouska a italské fronty atd. Ještě dnes se sestřenicí držíme tradici zasílání vlastnoručně malovaných PF. Moc pěkné a autorce děkuji.V

1 0
možnosti
Foto

Líbezné:-) Dříve si lidé na sobě i druhých dávali tak nějak víc záležet...R^

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc pěkně udělané R^

1 0
možnosti

Jo, drasticky se změnila v průběhu mého života role poštovních doručovatelek. Za mého dětství a mládí to byla radost, když kráčely ke dveřím domu; dnes je to problém. :-(

1 0
možnosti
Foto

Soňo, tak to je moc pěkné. Taková nostalgie . Kde jsou? :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivo, to je rodinná menší sbírka. ;-)

0 0
možnosti

Nádhera! Jako bys mě slyšela nedávno, kdy jsem si zavzpomínala na svá dětská léta, kdy jsme mívali schránku plnou vánočních pohlednic. Ovšem staré prvorepublikové pohlednice mají mnohem větší kouzlo a to písmo! Soni, děkuji, pochutnala jsem si ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

To mě těší, že chutnalo. ;-)

0 0
možnosti

Můj děda psal z Velké války babičce: Spanilomyslná slečna ....

0 0
možnosti
Foto

Soňo, tak to je nádherná vzpomínkaR^ Pohlednice a dopisy, měly své kouzlo, nyní máme schránky jedině na reklamy, velká škoda!;-)

1 0
možnosti
Foto

R^nedávno jsem byl na výstavě starých pohlednic...je to dokumentární záznam doby:-)

1 0
možnosti

Mně vždy nejvíc fascinuje ten krasopis, s nímž si lidé tehdy na pohlednice psali i úplně obyčejné věci. Škoda, že my už neumíme tak krásně krasopsát ...

5 0
možnosti
Foto

Jenom trochu chtít, ale máme klávesnice, tak proč bychom to delali? Škoda.☺

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS