Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takže honem do Prahy a honem do Jindřišský...krása:-)R^ a mám radost, že to celé připomínáte...i s tou Hromnicí. Protože já když zapomenu popřát, nebo rozdat péefky , tak to dotyčnýmu cpu, jakože je furt čas... do Hromnic.

moc hezké, milé.V

0 0
možnosti
Foto

díky za oboje:-) dpadl jsem s betlémem bídně...sice mám nafocený, velký, dřevěný, brněnský, ale nějak jsem to letos nestihl.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, při Vašich krásných fotoblozích se ani nedivím, že nestíháte.

Ale má to výhodu, je připravený materiál na příští rok. :-);-)

0 0
možnosti
Foto

Soni moc pěkné povídání a moc pěkné obrázkyR^R^

1 0
možnosti
Foto

J20a73n41a 28M94a87j71o38v66á

26. 12. 2015 14:47

Díky, Soňo, moc hezké podívání to je.

A vlastně - díky Vám i Honzovi za všechna blogová zastavení v celém roce.

1 0
možnosti
Foto

Děkujeme a těšíme se na další "blogování".:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, jako vždy, nádhera! R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky a užívej v klidu vánoc, dnešní den vypadá slibně se sluníčkem.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,60
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy