Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byl jsem tam ve stejnou dobu, na stejném místě a nemám tak pěkný fotky.

Čím to asi je? Svádím to na můj foťák! Moooc pěkný.

0 0
možnosti
Foto

Díky, jvěřím tomu, že se nějaká pěkná fotka najde;-);-D

0 0
možnosti

Soňo, i já bych tam hledala skřítka! Les je takový tajemný, má své kouzlo...i díky Tvému umění "se koukat a cwakat" ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

A ty muchomůrky jsou jako třešnička na dortu. Mňam, Sońo. Už jsem se těšila, co zase vymyslíš :-)R^

1 0
možnosti
Foto

No nevím, ty následky;-);-D

0 0
možnosti
Foto

zvláště ty vodní jsou moc hezký:-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera:-)R^ Víš, kdo byl ve skutečnosti ten mlok, co jste si pohlédli do očí? To byl určitě ten (převlečený) skřítek...

0 0
možnosti
Foto

Ivano, díky. Taky jsem si myslela, že se skřítkové lidem nemohou zjevovat ve své pravé podobě.;-D

1 0
možnosti
Foto

tak to je velká krása...jen nevím, který obrázek se mi líbí nejvíc. Všechny.R^

3 0
možnosti
Foto

Soni, moc pěkná podívaná, moc pěkné kochání.  Prostě malebný podzim:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle děkuji, hodně pěkného podzimního škobrtání:-)

1 0
možnosti
Foto

Už ta první slibuje nevšední podívanou. :-)R^

(a výsledek předčí očekávání)

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji. Však podzim přináší i pěkné  zážitky nejenom splíny, jak někteří lidé tvrdí.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS