Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lepsite se, pani Sono. Nesmirne jste se vypracovala. Gratuluju. Velmi povedene. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, mějte se hezky.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Barevný podzime, tvá barevnost naši duši hřejivě ovine;-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, je to o tom, jak jsme se bavily - uvidět , ale ty máš k těm očím ještě nějaká tykadla :-)

1 0
možnosti
Foto

Diky,ještě mi chybí casto křídla.˘

1 0
možnosti
Foto

J87a90n63a 83M65a28j29o30v77á

13. 10. 2015 23:06

Krásně fotíte. A příroda se před Vaším objektivem přímo naparuje :-)R^

1 0
možnosti

Tohle fotomatiné se mi zdá nejlepší (výborné kompozice).

2 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji hezký večer.

0 0
možnosti
Foto

nejvíc se mi líbí ty detaily listů. Paráda!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za nahlédnutí a  příspěvky. Poslala jsem vás na procházku, leč uznávám, že počasí dnes na to nebylo.;-)

1 0
možnosti
Foto

To fakt. Málem jsem umrzla při čekání na autobus.;-)

0 0
možnosti

Paní Soňo, tak už jdu tu procházku poněkolikáté, a nemohu se zastavit.

Jak to bývá u Vašich fotoblogů zvykem.

Duše i oko se nemohou nabažit toho estetična. Nádherné! Díky moc!

Protože s Honzou jsme již ve stavu tykacím, dovolím se osmělit, jestli byste byla taky pro:))

Tedy se mnou, samozřejmě:)))))

0 0
možnosti
Foto

:-)Díky za nahlédnutí. A jsem i pro to tykání;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, úžasně krásné ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky za nahlédnutí,:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS