Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani u toho nedýchám! R^V

0 0
možnosti
Foto

Překrásné, díky:-)R^

0 0
možnosti

Soňo, to jsou moc krásné fotky! Pokochala jsem se, díky :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Soni posílen od hrocha, na procházce po parčíku, ve tmě na mostě neztracen, konstatuji moc pěkné

0 0
možnosti
Foto

Pavle, to jsem ráda, že jsi to přežil takto v pohodě.;-D

1 0
možnosti

J49a95n 16Š29u88r87c

13. 9. 2015 15:51

Krásné fotky naší krásné Prahy. Velká karma a R^.

1 0
možnosti
Foto

R^Vltavský rybář...super, Praha na Vltavě, Novotného lávku bych málem nepoznala, krásné fotky z různých úhlů pohleduR^:-)

1 0
možnosti
KT

Pamatuji Vrtbovskou neudržovanou a líbila se mi víc. Chodila jsem tam na rande.

Vlastně nemám moc ráda francouzské zahrady, anglický park je přirozenější a lidská ruka je tam jen v pozadí, aniž by na sebe upozorňovala.

1 0
možnosti
Foto

Také jí pamatuji jinak, nejen já, ale i moje peněženka :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS