Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný fotky! Letos se to slunce fotí, co? Je furt a všude. R^

1 0
možnosti
Foto

Jenom u nás jsou samé dráty, někdy je beru na milost, jindy bych je...a to už bych byla příliš destruktivní, hezké léto:-)

0 0
možnosti
Foto

supr...nenechala jste slunce usnout:-)...to strniště obvzláště.:-)

1 0
možnosti
Foto

Strniště spíše dostalo mě, vrátila jsem se domů poněkud dost poškozená ;-D

0 0
možnosti
Foto

Krásná oblaka, ještě je tam máme:-)R^

1 0
možnosti
Foto

J17a47n91a 20M18a77j69o76v56á

13. 8. 2015 21:16

Krása, Soňo, moc děkuji.

1 0
možnosti

Moc prima snímky Soňo. R^Moje zhasínání dne jsem nepřidal do fotomatiné, když nám včera odešel při blescích během bouřky modem od kabelové televize. Dnes nám ho vyměnili 8-o

1 0
možnosti
Foto

Temné a dramatické R^Líbí :-)R^

1 0
možnosti

Panejo, to je nadhera. První a poslední jsou pro mě úplně R^, ale i ty ostatní. Povedené.

1 0
možnosti
Foto

No teda, nádhera, Sono! Hlavně nten bedrník nebo co to je...

2 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,60
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy