Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..takové lehce erotické krásno;-) a proto dávám karmu! R^

1 0
možnosti
DT

Jé ty jsou nádherné!!! R^

1 0
možnosti
KT
Foto

moc pěkné...tohle teda na zahrádce nemám. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, však já také ne;-)

0 0
možnosti
Foto

Soni, já jsem takovej nezahradník, ale díky tobě se mohu kochat krásou.

0 0
možnosti
Foto

Pavle děkuji, naše zahrádka oplývá těmi docela obyčejnými skvosty,

jenže  o zážitek jsem se musela podělit. ;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Co na nich mají? jsou krásné!;-D

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, karmózní R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, botanická zahrada mě zase  jednou dostala;-D

0 0
možnosti
Foto

J65a52n24a 24M31a30j70o75v27á

13. 7. 2015 16:49

A v závěru je sluníčko... VR^

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, nakonec mne upoutalo žluté srdce;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Srdce se mi také moc líbilo, jeden by tam vydržel celý den.:-)

0 0
možnosti