Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro mne místo zcela neznámé, ale zároveň krásný objev. Velice děkuji za tento blog

1 0
možnosti
Foto

Doporučuji na pár dní  Český ráj:-)

0 0
možnosti
Foto

tesači to vytesali, ale nebýt Vás, tak to ani nevím a určitě nejsem sám.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

a nebýt Vás, tak zase nevím spoustu jiného:-)

0 0
možnosti

..přátelé...je to skoro neuvěřitelné....ale mně tady zmizel příspěvek....???8-o8-o8-o

0 0
možnosti
Foto

Já však vidím  tři, je to tak v pořádku?;-)

0 0
možnosti
Foto

J87a29n80a 15M14a11j22o81v43á

12. 7. 2015 16:09

Kouzelné místo, letos se tam chystáme, tak díky, že jsem mohla s vámi. R^

1 0
možnosti
Foto

Soni, nádherný výlet.R^ Nikdy jsem na těch místech nebyla, napravím to;-) Poslední foto super!

1 0
možnosti
Foto

Není to daleko od hlavní  trasy zámek Hrubá Skála -Valdštejn.;-)

0 0
možnosti

To vypadá na supr výlet. Jak je to celý dlouhý? Až porostou houby tak to musí být hotový ráj.  

R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, jednotlivé reliéfy jsou po skalách různě, na  úseku asi půl km, je to ale  zajímavé  místo pro zpestření výletu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jasně, autor byl samouk, ale některá jeho dílka jsou vytesána do skal velmi vysoko.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkná zajímavost, i když to není jako od M.Brauna.

1 0
možnosti

...sám pro sebe jsem si to přirovnal k naivnímu malířství....

3 0
možnosti