Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky....hned jsem Vás některý poznal.:-)

1 0
možnosti

Nenašel jsem se. Dvojnásobná karma!!!!!! Jinak se (asi marně) pokusím předejít nesmyslným drbům. Na setkání chodím poměrně často (nikloliv vždy). Na tom předminulém jsem nebyl, protože jsem netušil, že mám otevírat v tom novém systému zprávy. Teď jsem je otevřel, zareagoval a byl pozván. Nezavádějme sem drbavé představy rovných a rovnějších. Netuším, kdo a proč by to dělal. Já si vážím adminů i redaktorů a nevěřím, že by něco manipulovali.R^

5 0
možnosti
Foto

Omlouvám se všem, kteří se nenašli. Jednak nás bylo poměrně dost,

hodně jsme se přemisťovali, diskutovali, vrtěli. A tak se někteří do mého objektivu nedostali nebo se " rozmazali".Doufám, že bude zase příště.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Soni pěkně zdokumentováno. U mnohých však přemýšlím, kdo to je :-(. Ale to je moje chyba. Každopádně díky za report a věřím, že jste si to užili naplno.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, já také dost přemýšlela;-D, nechci však takto uveřejňovat jména.:-)

1 0
možnosti

R^ Hezké připomenutí, hezké bylo i posezení.

1 0
možnosti

Díky, hezké, našel jsem se, karma:-)

1 0
možnosti

A jednou ... jednou tam taky půjdu, heč. :-);-)

Díky za zprostředkování. Prima posezeníčko. Vínko mám. R^

3 0
možnosti
Foto

Lepší by to bylo naopak- uspořádat sraz v Austrálii. Majitel Mafry by to snad mohl zasponzorovat;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS