Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...tak už mám zážitky kompletní...v noci zvuky...ráno obrázky....;-)

0 0
možnosti
Foto

Joj, další nedospaný kočičími námluvami, vítejte v klubu;-D

0 0
možnosti
Foto

J61a82n11a 54M18a85j49o43v20á

13. 5. 2015 22:07

Sluší jim to. Díky :-).

Fotomatiné je na májové téma? Nevím, kde to najít. Já jen, že bych to měla všechno "pro sebe" :-)

1 0
možnosti

Ještěže to dobře dopadlo! R^

2 0
možnosti
Foto

:) Ale neříká se ..."Á, pěkná "kost" !"...ale "Á, pěkná "koc" ! R^

1 0
možnosti

R^HafV (to je pozdrav Edy pro ty kočičí modely a modelky:-))

Jinak samozřejmě za krásnou kočičinuR^R^R^

1 0
možnosti

pěkný tapety, nejmíň do sklepa, aby tam bylo víc světla

0 0
možnosti
Foto

Koupíš?:) já Ti to dojednám ;) Ale tolik peněz mít nebudeš, si myslím :p

0 0
možnosti

Moc  hezké a milé. Taky mám doma Zrzundu :-)V

1 0
možnosti
Foto

R^ kočičí májová paráda ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 16,83
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy