Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tohle by si na sebe určitě oblékla i Jackie Kennedy R^

3 0
možnosti

Hlavně že to není moc černé, že?. Hlavně že vidíme, co na té fotce je. Hlavně že u toho nemusíme přemýšlet, že?

1 1
možnosti
Foto

Umíte se na svých fotografiích zajímavě dívat na svět, ale ještě se zkuste skutečně zamyslet nad názorem druhých, kteří vyjádří "jen svůj názor" a nic špatného tím nemyslí.

Co se týče mých fotografií, také umím fotografie k zamyšlení, dokonce mě to hodně baví. To ale tady  nebylo záměrem.

Upřímně, takovýmto způsobem poznámek,které jste uvedla do komentáře, lidi jenom odradíte a vaše fotografie si přestanou prohlížet, ladění mysli z nich totiž jen čiší.

A bude to škoda nejen pro ně, ale především  pro vás.

4 0
možnosti

Mám "dvojitou" radost. Most je velmi povedený. A fotky jsou krásné - mám slabost pro černobílé.

Takže velký dík, paní Soňo, a hezké velikonoční pondělí!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

děkuji a užijte dne v pohodě.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásně to provokuje mysl a fataziiV

2 0
možnosti
Foto

Honzo no Soňa mě teda vyrazila dech, prostě pecka:-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, tak to je něco!!!!R^...úžasný8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky a přeji hezké velikonoční pondělí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jako Soni koukám jak buk.  Pecka R^

1 0
možnosti
Foto

děkuji, já dnes také koukala na auta s potešením:-)

1 0
možnosti
Foto

R^zmůžu se jen na zírání:-)

1 0
možnosti
Foto

tak zírejte a k tomu nějaký dobrý mok;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,60
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy