Diskuse

Desetiminutovka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsou vyloženě biblické mraky. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné světlo, krásný apríl v březnu a dráty! :-)

1 0
možnosti
Foto

Soni v tomto prapodivně měnícím se počasí jsem častokrát na cestách a někdy šílené. Nicméně  takto pojato - moc pěknéR^

1 0
možnosti
Foto

Soni, u nás navíc sníh a ta večerní obloha jako z hororu, uprostřed zářila jedna hvězda;-)R^

1 0
možnosti

Mám rád tohle světlo R^

1 0
možnosti

To byl klasický apríl - máte pravdu. Pamatuju, že to tak bylo, když jsem byla holka. Jen bylo o něco tepleji. Ale ty fotky jsou pěkné.R^

3 0
možnosti
Foto

dneska bylo úžasný světlo, tedy chvílemi :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, vzduch se vyčistil a světlo chvílemi bylo, hlavně ve chvílích, idy jsem byla v práci;-):-)

1 0
možnosti
Foto

tak mě napadlo...nebude zítra aprýl?:-)

1 0
možnosti