Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marseille moje prvni laska R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie. A líbí se mi, že jste zachytila velmi různá místa a různé lidi. R^

2 0
možnosti
Foto

Jako Soni moc pěkné, naprosto mě upoutala ta 6 . Soni obrovský R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji, zrcadlo mě také uneslo. Vydržela bych tam ještě hodinu, ale to víš, moje ochranka v tomto případě měla hlavní slovo, jak dlouho na daném místě pobudeme;-):-)

1 0
možnosti

Pro Tebe R^ ... i pro ochranku R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za palec, ochranka bude mít radost, že dostala palec za dobře vykonanou práci.;-):-)

0 0
možnosti

J63a67r66a 81R77a37n86k

26. 1. 2015 9:55

....dychlo to na mne, umiteR^

1 0
možnosti
Foto

R^večery jsou tam moc hekzý.-..minimálně na fotce:-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že večery jsou tam krásné... ale ty dokáží být krásné i u nás a bez ochranky...;-D

1 0
možnosti

......proboha, proč to není v tzv. zemi "Všeci sme Charlie", bezpečné místo ?!?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS