Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak a mám problém. Jak mi mohl tento moc hezký příspěvek utéct? Až se veřejně stydím. Soni R^

0 0
možnosti
Foto

R^Vy jste se procházela po večerní Praze a já po denní Bratislavě:-)

0 0
možnosti
Foto

Já už vloni a Vy letos;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak do Cech uz nemusim, uz jsem vidlea Vanoce v Praze :-)

0 0
možnosti
Foto

Na " Staromáku" bylo vloni draho, zjistím letošní ceny, ale myslím, že to bude stejné ne-li horší. Zkusím letošní výzdobu, ta snad bude jiná a hezčí.;-):-)

0 0
možnosti

Hezky jste to zachytila. Na chvilku jsem se dostala do vanocni nalady. I Vam hezke a pokojne svatky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, chystám se ještě zachytit tu letošní výzdobu a atmosféru, snad mi to ještě vyjde. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný advent i Vám, Soňo, ty dva moderní zvonečky...mi připomněly (kupodivu) cosi z dětství, a tak mám nad čím přemýšletR^

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie pěkných míst a věcí. :-)R^

1 0
možnosti

Copak adventní Procházka, ale adventní Pražák ... a Pražáková .-) R^

0 0
možnosti
Foto

Nádherná atmosféra tam venku :)

1 0
možnosti
Foto

Adventní výzdoba měst a předvánoční trhy jsou moc hezkou tradicí.

Prima fotoblog R^

1 0
možnosti

Ano, kdo umí, umí. Pražákovi - záruka kvality. Díky moc za zprostředkování vánoční atmosféry. Opravdu krásné fotky.R^V

2 0
možnosti
Foto

To máš pravdu, Marie...zdravím a přeji pohodový den:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,13
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy