Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zajímavé fotky, aspoň vím, jak to vypadá v jeskyni. mě by tam nikdo nedostal ani párem koní. Bojím bojím.;-)

0 0
možnosti

A63l84e41n15a 58O62u20z93k30á

6. 10. 2014 19:47

To je skvost, parádní fotky..... tiše závidím a děkuji za sdílení ! :) R^

1 0
možnosti
Foto

Však Macocha a Moravský kras je také nádherný a jízda na lodičkách je u nás  mnohem lepší. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pokud mám příležitost, do jeskyní chodím ráda. Ale toto jsem tam nikdy neviděla :-)

1 0
možnosti
Foto

Přiznám, že jsem rovněž doslova "zírala";-)

0 0
možnosti

R^ Nádherné!!! Hned ta první fotka je prostě úchvatná. R^ Teď mi nedá a musím se zeptat já, čím to fotíte. Jsem z nich úplně paf... kompliment, obrovský kompliment... :-)R^ Přeju moc krásný den, Soňo. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, děkuji, toto jsem fotila  Sigmou 17-60 mm,1:2,8 EX HSM.:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Soňo, co dodat....krása, tajemno, prostě superR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Soni úžasný, a ta poslední fotečka - no tajemně magická. Soni mám jeskyně rád, ale dlouho jsem žádnou nenavštívil. Díky Soně jsem v jedné byl. Děkuji mocR^

1 0
možnosti
Foto

A ani u toho nebolí nohy;-D

1 0
možnosti
Foto

Krása. Ta první by vyloženě předla kdyby měly blogy černé pozadí. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, pravda, někdy by to černé pozadí dalo vyniknout leckterým fotografiím.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Prostě umíš, ženo, o tom není pochybV:-)

3 0
možnosti
Foto

suprákovatý:-)...ja se chystám...už asi rok:-/do Punkevních jeskyní.

1 0
možnosti
Foto

Těšte se , máte na co. Jízda na lodičkách v jeskyních  je u nás mnohem delší a působivější. Hezký večer.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,99
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy