Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dotaz na autorku paní Pražákovou – ta poslední věta se úzce vztahuje k poslednímu obrázku?

"P.S. Nechť tento příspěvek nikdo nepovažuje za reklamu, jedná se o vyjádření vlastního zážitku."

2 0
možnosti
Foto

Nikoli!;-D No chlap, co dodat.;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

M77a44r74e86k 21C38e38r35n64y

23. 7. 2014 15:02

Tak ta prenosna turisticka znacka je za karmu...tady je:-);-)

4 0
možnosti

Za zminku stoji ze cela stavba vznikla bez podpory soudruhu z Bruselu. Sam jsem muzeum i rozhlednu navstivil a musim rict ze je to opravdu krasny kraj kolem Prichovic...

0 0
možnosti
Foto

Díky, to jsem nevěděla, kraj je to malebný.:-)

0 0
možnosti
Foto

suprovatý...byl to génius:-):-)

0 0
možnosti
Foto

.... a nedoceněný vrchností :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné! Jen mi chybí Cimrmanův robot Krankenstein, který dokázal simulovat asi 23 chorob a dokonce asi 7 infekčních a sloužil jako učební pomůcka v základní zdravotní škole v Liptákově n/J. Alespoň replika kdyby  byla....

Pro doplnění snímek Cimrmanových obdivovatelek: http://www.nebakov.cz/obrazky/girls1.jpg

Zkouška orchestru při nastudování Cimrmanovy opery Hamlet:

http://www.nebakov.cz/obrazky/hamlet.jpg 

Část Mistrovy hlavy lze nalézt na snímku vpravo dole.

0 0
možnosti
Foto

Díky, Mistra jsem hned vpravo dole poznala:-)

0 0
možnosti
Foto

Tady Kotas, tady Kotas - mám dotaz.

Zaujal mě masážní elektrický strojek.  V Cimrmanově době však byly baterie drahé a nespolehlivé a tak by mě zajímalo, zda se v muzeu náhodou nevyskytovala i varianta tohoto kratochvílného přístroje poháněná šlapadlem popřípadě externím přívodem páry. Koneckonců parní stroj pravděpodobně Mistra inspiroval. Při pohledu na charakteristický pohyb pístní tyče musí i průměrného inženýra (natož Cimrmana) napadnout myšlenka na mechanický multiplikátor ženského potěšení.

(a děkuji za zprostředkování návštěvy muzea)

4 0
možnosti
Foto

Cimrman jistě někam ukryl podrobné nákresy a další geniální

návrhy dalších podobných vynálezů, aby se lidstvo v budoucnosti mohlo inspirovat.;-D:-)

0 0
možnosti
Foto

J44a18n53a 20M47a84j98o18v16á

22. 7. 2014 23:52

:-/Cimrman, můj idol a vzor. Nedostižný samozřejmě R^;-DR^

5 0
možnosti
Foto

Je to málo ....a hodně....takový génius....:-) třeba bude někdy pokračování, materiál je na skladě;-D

0 0
možnosti
Foto

Fiktivní génius?Omyl!Je prokázáno, že vynalezl i Svěráka a spol., aby mohli založit divadlo pro JEHO reklamní účely. Navíc po hlavičkou příspěvk. org. Nebyl to v ničem žádný trouba, tak proč by to měl platit ze svého, že. Sic se to tutlá, ale Cimrmana ani v pytli neutajíš8-o;-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 226
  • Celková karma 18,44
  • Průměrná čtenost 647x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy