Diskuse

Sedativum

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

už jsem usedlý....a dávám  karmu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Usedlý, hm, to vypadá na další pěkný příspěvek:-)

0 0
možnosti

Teda, na sedativum je to dost dramatické! Ale hezké - obzvláště poslední dva snímky se mi líbí moc :-)

1 0
možnosti
Foto

Sedativum zklidňuje, tím že jsem se zabrala do poměrně prudkých změn oblohy, zapomněla jsem na všechno a hned bylo lépe. Takže účel byl splněn.:-)

0 0
možnosti

Já se tak zuřivě vyhýbám kabelům a Vy je tam klidně necháte!;-) (to berte s humorem!),

zůstala jsem na ty fotky zírat a zjišťuji, že to má taky svou sílu.. :)Paráda.... nechci Vás namáčet do depresí, ale ten foťák, byste do ruky mohla vzít klidně častěji :))R^

0 0
možnosti
Foto

;-DDěkuji, ráda a také ho častěji beru do ruky i bez depresí;-D,

jenom v poslední době trávím v práci hodně času a nestíhám dělat příspěvky.:-/:-) A co se týče kabelů, těch máme kolem sebe víc než dost, ale už jsem se je naučila brát pozitivně a někdy je prostě zařadit do fotografií.

0 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,77
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy